FAQ

Tu znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania

Napisz do nas

Masz pytanie? Napisz lub zadzwoń — z przyjemnością pomożemy.

Szybsze ładowanie, niższe koszty energii (np. w taryfie nocnej), wygoda i pełna kontrola nad procesem ładowania.
Montaż ładowarki wymaga zgodności z przepisami budowlanymi i elektrycznymi. Należy wykonać ekspertyzę instalacji elektrycznej, a w niektórych przypadkach także uzyskać zgodę zarządcy budynku (np. we wspólnocie lub spółdzielni).
W 2025 roku maksymalna dopłata do samochodu elektrycznego w programie „Mój Elektryk / NaszEauto" wynosi do 40 000 zł. Aktualne wytyczne i wnioski znajdują się na stronie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) oraz w serwisie programu mojeelektromobilność.gov.pl.
Ekspertyza nie zawsze jest wymagana, ale w wielu przypadkach jest konieczna dla bezpieczeństwa i zgodności z prawem. Jeśli instalujesz ładowarkę w budynku wielorodzinnym, w garażu podziemnym lub w miejscu publicznym, ekspertyza wykonana przez uprawnionego specjalistę jest zwykle obowiązkowa. W przypadku domów jednorodzinnych często wystarczy standardowy audyt instalacji i montaż przez elektryka z uprawnieniami SEP.
Tak, ale wymaga to zgody wspólnoty lub spółdzielni mieszkaniowej oraz sprawdzenia mocy przyłączeniowej budynku. Często potrzebna jest także ekspertyza instalacji elektrycznej.
W domu – średnio ok. 0,80–1,20 zł/kWh, co oznacza, że pełne naładowanie auta kosztuje zwykle 32–48 zł (dla baterii 40 kWh). Na stacjach publicznych – ceny wynoszą ok. 1,30–2,15 zł/kWh (AC) oraz 2,00–2,80 zł/kWh (DC), przy czym na ultraszybkich ładowarkach mogą sięgać nawet powyżej 3,00 zł/kWh.
Ładowarka sama w sobie nie wpływa znacząco na rachunki. Koszt wynika z energii zużytej podczas ładowania samochodu.
To funkcja, która automatycznie dopasowuje moc ładowania do bieżącego zużycia prądu w domu. Dzięki temu unikniesz przeciążenia instalacji i wybijania bezpieczników.
Tak, ładowarki dostępne w ofercie Immari są wyposażone w standardowe złącza (np. Type 2, CCS), które są kompatybilne z samochodami Tesla sprzedawanymi w Europie. Działają także z innymi popularnymi markami aut elektrycznych, takimi jak Volkswagen (ID.3, ID.4), BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Kia, Nissan, Volvo, Peugeot, Renault czy Skoda.
W ofercie znajdują się stacje domowe, biznesowe, publiczne oraz szybkie stacje DC.
Obsługujemy klientów indywidualnych, firmy, wspólnoty mieszkaniowe, instytucje publiczne oraz deweloperów.
Zarządzanie stacjami online, ustalanie cen, automatyczne fakturowanie, kontrolę dostępu, monitorowanie zużycia energii oraz integrację wizualną.
Tak – dobieramy urządzenia w oparciu o parametry instalacji, rodzaj pojazdu i potrzeby użytkownika.
Tak – oferujemy stacje do ładowania prądem stałym, idealne dla flot i przestrzeni publicznych.
Tak – realizujemy instalacje w dowolnej lokalizacji na terenie kraju.
Tak – oferujemy zarówno sprzedaż urządzeń, jak i pełną usługę z instalacją.
Tak – posiadają stopień ochrony IP54 lub wyższy, odporny na kurz, deszcz i promieniowanie UV.